Sunday 30 October 2011

Koseklut

Det er klart at det å få en liten nevø får fram heklekløen litt mer. Jeg heklet jo en del til Oscar også, så jeg har lyst å hekle litt andre ting til nykommeren. Jeg har lett litt her og der etter forskjellige prosjekter og førstevalget ble en koseklut. Oppskriften fant jeg på garnstudio.com og den er heklet i Drops Muskat. Veldig søt liten krabat. Jeg strevde fælt med ørene og endte opp med å droppe beskrivelsen og lage dem på egenhånd. Ellers er jeg på god vei med hekleteppet jeg nevnte i forrige innlegg. Jeg fant ut at jeg trengte noen flere farger så det ble en liten pause før jeg fikk kjøpt mer garn. Til gjengjeld gjorde babyteppepausen at jeg fikk jobbet skikkelig med bølgeteppet mitt og nå er jeg i allefall halvveis.

1 comment:

  1. Gratulerer så mye m tantestaus, og så fin koseklut. Titt innom en tur, noe for deg ,-)

    ReplyDelete