Tuesday 25 October 2011

Jeg skal bli tante.

Jepp, det skal jeg, for tredje gang. Fremdeles er det bare mannens familie som produserer nevøer og nieser til oss, men det gjør ikke noe. Det som er litt spesielt er at de to andre tantebarna mine ble født før jeg ble sammen med mannen min og de er nå 15 og 16 år gamle, så dette er den første jeg får følge helt fra start. I tillegg er det moro at barna våre får et søskenbarn som er nær sin egen alder. Thomas har jo ikke så veldig mye glede av tenåringssøskenbarna sine egentlig. Den lille krabaten er ventet i mars neste år. De gode guttegenene slo også til igjen. Mannen er en av tre brødre og de har igjen produsert tre, snart fire, gutter og bare ei jente.

Uansett, jeg har veldig lyst til å gi noe hjemmelaget i gave til den lille så jeg har vært og kjøpt litt Drops Baby Merino og planlegger et teppe. Som jeg har skrevet før er ikke heklede tepper det beste jeg vet å holde på med, men dette er et babyteppe så jeg tenkte det ville gå relativt raskt og jeg har jo dessuten god tid på meg. Jeg hadde et øøøøørlite håp om at det skulle bli ei jente så jeg for en gangs skyld kunne få se litt rosa garn på heklenålen min, men den gang ei.

1 comment:

  1. Hei Karen.
    Takk for kommentar til marihønerangla - og for at du gjorde oppmerksam på augene.
    Eg har no redigert innlegget, slik at det kjem tydeleg fram at augene IKKJE er limt på, men sydd svært godt fast.
    Jenta mi har vore "prøvekanin" no i over 2 år, og ingen av augene har nokon gong losna, så dei sit godt :)
    Mvh, KristiN

    ReplyDelete