Thursday 28 October 2010

Hva gjør man med 6720 fyrstikker?

Jeg holder fremdeles på med julekalenderprosjektet mitt. Så langt ser det bra ut, selv om det er mye igjen. Jeg er nesten ferdig med å dekorere fyrstikkeskene, nå skal de straks settes sammen og huset dekoreres. Etter å ha tømt alle fyrstikkeskene sitter jeg altså igjen med nesten 7000 fyrstikker jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre av. Siden vi har varmepumpe fyrer vi svært lite med ved/parafin, kun på de aller kaldeste gradene. Og uansett er det jo begrenset hvor mange fyrstikker man pløyer gjennom i løpet av en vintersesong. Ikke er jeg typen som tenner et par hundre telys hver eneste kveld. Jeg lurte litt på om jeg skulle lage noe av dem, men har ingen idé om hva det eventuelt skulle være. Inntil videre ligger de nå der. :-)

No comments:

Post a Comment