Friday 22 April 2011

Kaninkurv og påskeegg.

Nå som det er påske måtte jeg jo hekle noe som hører til. Valget falt på en liten kaninkurv. Da den var ferdigheklet syntes jeg den så litt tom og ensom ut som den var, så jeg bestemte meg for å hekle noen egg å ha i kurven også. Det var dessuten en glimrende måte å få brukt opp restegarn på. Eggene ble derfor av litt ulik størrelse siden jeg brukte ulike typer garn, men det gjør ingenting.



Oppskrift på kurven finnes her.
Eggene laget jeg etter egen fantasi, men hvis du vil ha en spesifikk oppskrift kan du finne en her.

2 comments:

  1. Så flott!
    God påske til deg!
    Her sto vi opp til 2 spy gutter, så påska fortsetter med sykdom her. Knallfint vær ute og her sitter vi inn.. :(

    ReplyDelete
  2. Utrolig stilig..
    Håper dere har en fin påske.
    klem

    ReplyDelete