Thursday 12 September 2013

Julekalender.

Ja, du leste riktig, en julekalendertråd i september. Egentlig kunne jeg til og med skrevet innlegget i juli, for det var da jeg startet handlingen. Jeg handler stort og smått, og billig, på Ebay, og det var da jeg fikk idéen om å se etter kalendergaver til guttene der (Alva får ikke før neste år). Det er vanskelig å finne til gutter. Jenter liker så mye smått og billig dill, men gutter er vanskelige. På Ebay fant jeg imidlertid mye forskjellig og her er litt av fangsten:

Her finnes bl.a. kutannbørster, klistremerker (forbruksvare hos oss), fargeskiftende LED-lys til badekaret, magiske hoppebønner, opptrekkbare dansende roboter, Angry Birds-figurer, blinkende sjørøverarmbånd, dinosaurstempler, elefant- og flodhestblyantspissere, Madagascar-tatoveringer, opptrekkbare gående skilpadder og Mikke Mus- og Spidermanlommelykter. Og enda er det mer som er på vei i posten, f.eks. Biler-armbåndsur, piratøyelapper, hundevaskekluter, Brannmann Sam- og smurfeklistremerker og Angry Birds blyanter og viskelær (disse lurer jeg imidlertid på om jeg heller skal ha som en del av godteposene i Thomas sin bursdag). Med unntak av lommelyktene har ingenting kostet mer enn 5-10 kr per stykk, og det er ikke så verst.
Jeg pleier vanligvis ikke å være så tidlig ute, men jeg ble skikkelig hekta på å lete etter gaver på Ebay og det har vært moro å finne pakker i postkassen flere ganger i uka de siste to månedene (det havnet jo en del andre ting enn kalendergaven på kjøpelisten *kremt*).
Så mitt heteste julekalendertips er rett og slett Ebay. Der finnes alt, til store og små, gutter og jenter, i alle prisklasser. :-)

No comments:

Post a Comment