Wednesday 7 December 2011

Mye snø (og litt brødboks).

I fjor kom årets første snø (eller sne som jeg sier) allerede 2. november. Et tynt lag som forsvant relativt fort før det gikk en stund til neste skikkelige snøfall. I år lot snøen vente på seg. Det kom vel ti fnugg da jeg hentet Thomas i barneparken, men idet vi gikk inn døra hjemme så jeg at snøen begynte å lave ned og det fortsatte utover kvelden, så dette var synet som møtte meg da vi stod opp. Snøen kom sent, men godt. Det luner liksom litt, og nå kommer også julestemningen for fullt. Ingen jul uten snø.



Og til slutt må jeg bare vise fram den nye brødboksen min. Jeg er så lei av brød som ligger framme på benken (det går en del brød med barn i huset) og har lenge sett meg om etter en brødboks. Jeg har hatt en idé om hva jeg ønsket meg, og det var nettopp noe slikt. Jeg fant det raskt på Kremmerhuset, men de hadde bare rosa og blått, ikke farger jeg vil ha på kjøkkenbenken. Jeg lot letingen ligge litt og da jeg var på søndagsshopping forrige uke og var innom der på leting etter noe annet så jeg at de hadde fått brødbokser i hvitt, og da ble jeg veldig glad. Så nå slipper jeg stygge brødposer på kjøkkenbenken. :-)





No comments:

Post a Comment