Sunday 8 May 2011

Litt av hvert.

Etter påske dro vi en uke til mannens hjemby Stavanger. Niesen vår skulle konfirmeres og det måtte vi selvsagt være med på. Det gikk veldig greit å kjøre med to små i bilen. Vi har vurdert fly, men det blir veldig tungvindt og ufritt å være uten bil mens vi er der, og mye styr med bilstoler og slikt, så det enkleste er faktisk å kjøre.



Mye av tiden gikk med på besøk til diverse familiemedlemmer. Vi måtte jo vise fram Oscar. Han fikk mange fine gaver, og en del hjemmestrikket og det er jo kjempekoselig. Jeg strikker jo ikke selv, så det setter jeg alltid pris på.



Dette nydelige settet fikk vi av en av mannens tanter. Hun baker også lefser og vi fikk med oss en hel haug som vi nesten har spist opp allerede, så gode er de.
Ferdigsmurte, med smør, sukker og kanel på.


Vel hjemme har vi bygget sandkasse til Thomas (bilder kommer senere) og satt opp piknikbord til ham på verandaen. Det var populært.

Og i dag er Oscar to måneder gammel! Jeg synes tiden går så fort. Med Thomas kunne jeg ikke vente på at han ble større og større og lærte nye ting, mens med Oscar flyr bare tiden fra meg. Vi var på seksukerskontroll på torsdag og nå har han vokst fra 4280 g ved fødsel til 5435 g åtte uker gammel.




Nå har vi endelig kjøpt ny grill, den gamle var moden for utskiftning. I kveld har vi familiebesøk og med det fine været vi har blir det grillmiddag. :-)

1 comment:

  1. Så koselig sett dere fikk...
    Kan tenke meg storebror ble fornøyd med bord og sandkasse ja..De vokser veldig om dagen, disse "små"
    Ha en fin uke.
    klem

    ReplyDelete