Friday 7 May 2010

Bokanbefaling: Harlan Coben.

Jeg elsker bøker. Det går ikke en eneste dag uten at jeg må lese noen sider og jeg kjøper så mange bøker at jeg til enhver tid har minst 20 som venter på å bli lest. Mannen min er helt lik, så vi har etterhvert fått litt av en samling. Dette viser bare noen få av de vi har (hyllen oppunder taket går hele veien rundt rommet og vi har flere bokhyller her og der). Sønnen vår mangler heller ikke barnebøker og bokklubber har vi ikke bruk for så mye som vi kjøper til ham.

For tiden holder jeg på med Harlan Cobens siste bok "Caught". Jeg liker veldig godt Harlan Cobens bøker og har fått mannen til å lese dem også (han trengte bare et dytt mot første bok så var han like hekta). Jeg blir alltid fanget fra første side og bøkene er så spennende at det er vanskelig å legge dem fra seg. Jeg liker at de starter med løse tråder i alle retninger og som etterhvert snøres sammen og gir en mening man ikke kunne forstilt seg, og når man tror man har skjønt det meste kommer Coben alltid med et siste sveip med fiskehalen på slutten.


(Siste bilde lånt fra Amazon.)

No comments:

Post a Comment