Wednesday 14 September 2011

Snart jul.

Nå ja, kanskje ikke helt. Og jeg er jo heller ikke typen som begynner å lage handle julegaver straks forrige jul er over, sitter og scrapper julekort om sommeren eller har tatt fram julepynten lenge før snøen engang har kommet. Likevel måtte jeg bare slå til da jeg så at det var salg på Panduro. Selv om det bare er en uke siden jeg bestilte det hadde jeg faktisk glemt det hele og ble både glad og overrasket da hentelappen dumpet ned i postkassen og jeg kunne hente en stor eske som nærmest var en forundringspakke.

Så da skal nok førjulstiden (når den kommer) brukes til å lage grånisser, juleugler og male nissehoder. :-)


1 comment:

  1. koselig å starte planleggingen av førjulstiden da. Den er her fortere enn du aner den.
    Ha en fin uke videre
    klem

    ReplyDelete