Friday 10 December 2010

Hjemmelagede pakkelapper.

I fjor scrappet jeg julekortene selv. Det orket jeg ikke i år, da ble det rett og slett "kjedelige" bildekort bestilt fra nett (skjønt, Thomas er jo aldri kjedelig å se på), men jeg fant ut at jeg i allefall kunne lage mine egne pakkelapper.

Det er virkelig superenkelt, og noe som fint kan inngå i juleverksted for barn. Man trenger bare litt tykt papir med fine farger eller mønstre og et stempel (og man kan også skrive til/fra på selv om man ønsker det).



Jeg brukte stempelet som mal og klippet ut lapper i samme størrelse. Så stemplet jeg til/fra på den ene siden og brukte litt forskjellige julestempler på den andre siden (tok ikke bilde av det).



Og sånn ble en av dem seende ut på pakken. Veldig enkelt, men likevel litt mer personlig.

No comments:

Post a Comment